Blogia
ORAIN/Euskal Aldizkaria Katalunian

Algo se muere en el alma cuando un amigo se va....i això ens ho hem de creure?

Algo se muere en el alma cuando un amigo se va....i això ens ho hem de creure?

Ens remetem a la informació i a l´article d´opinió sobre la nova seu de l´Ajuntament de Martorell.Publiquem el correu electrònic que va enviar el 5 de juliol de 2007 per acomiadar-se quan el batlle martorellenc el va nomenar cap de gabinet.

"Benvolguts amics,                                                                                                                                                                                                      Després de tots aquests anys treballant conjuntament amb vosaltres, he decidit afrontar un nou repte. Durant els propers quatre anys faré les funcions de Cap de Gabinet de l’Alcaldia i Compres  a l’Ajuntament de Martorell.  Aquesta nova tasca m’impedirà continuar amb la meva feina com a responsable de l’OAC de Martorell.

Us ho volia comunicar perquè sapigueu que com sempre podeu comptar amb mi .

Ha estat molt agradable treballar amb vosaltres i una experiència enriquidora, espero que a la meva tornada ens retrobem i ponguem continuar fent coses conjuntament.

Només em queda desitjar-vos molta sort a tots els vostres projectes.

Una abraçada

Enric Sanchez"

Traducció irònica de la carta en la ment d´ Enric Sanchez:

" Benvolguts "amics",

 Després de tots aquests anys treballant separadament i sentint-me protegit pels convergents amb Josep Lluís Cleries al capdavant amb vosaltres, he decidit afrontar un nou repte,que no és que l´afronti,és que li caic bé al batlle. Durant els propers quatre anys faré les funcions de Cap de Gabinet de l’Alcaldia i Compres  a l’Ajuntament de Martorell (bé,ara de compres no,que me la van retirar la competència al 2008).  Aquesta nova tasca m’impedirà continuar amb la meva feina com a responsable de l’OAC de Martorell (afortunadament per a mi que no hauré de soportar crits de nens,immigrants exigents o no hauré de demostrar que no tinc ni idea del que faig en molts dels casos!)

Us ho volia comunicar perquè sapigueu que com sempre podeu comptar amb mi (bé si sou dels meus i dels bons convergents,pilotes amb ERC quan escau).

Ha estat molt agradable treballar amb vosaltres i una experiència enriquidora (ara us empasseu les cues vosaltres) i espero que a la meva tornada (que espero que no sigui mai mentre el vell Esteve i el seu fill em continuin estimant com un  cadell) ens retrobem i ponguem continuar fent coses conjuntament (bé,jo millor que vosaltres si un dia haig de tornar)

Només em queda desitjar-vos molta sort a tots els vostres projectes (que cobro 36000 euros,"capullos"!)

Una abraçada (i una bona botifarra de pagés)."

Que consti que el que es diu es ben cert.

0 comentarios