Blogia
ORAIN/Euskal Aldizkaria Katalunian

URGENT:COMUNICAT PUBLICAT AL FÒRUM BETULO.CAT SOBRE LA MEVA PERSONA

A l´administrador Prunera i a tots els membres del fòrum:

 

Aquest matí,15 d´octubre,m´he llevat,he fet tot el que faig cada matí i m´he trobat amb un missatge d´una amistat meva en la que em manifesta que a la vostra web m´he tornat a convertir en tema del dia. Ja sabia fa temps que el col.lectiu de membres de les entitats i associacions Martorellparla havia realitzat una sèrie d´accions per promocionar el meu bloc i,encara que vaig demanar que no fessin més accions en nom meu,doncs ells han continuat.Jo no puc impedir allò que decideix fer un grup de persones quan no s´actua en contra meu.

Però és que el missatge d´aquesta amistat m´ha esgarrifat quan sembla ser que una persona del fòrum de nom Esther colero (ja sabem que ecologista no déu ser) doncs ha començat a crear una batalla campal sobre si sóc un mal periodista,si menteixo,si no m´estima ningú,si sóc funcionari,si sóc jo qui promociona el bloc,si em fico on o si els d´Esquerra m´ha admés com a militant o no...bé,una disbauxa rera una altra.

El motiu d´aquestes línies és per a recordar,perque aquest algú que ha muntat el sidral ha tret del bagul dels records un comunicat de fa més d´un any en el qual manifesto l´estupidesa de què el meu nom surti a la llum pública quan jo no tinc res a veure amb Badalona,ni vull fer res a Badalona,ni m´interessa Badalona més enllà dels propis temes personals i professionals que m´afectin i el que jo faci en les meves activitats privades és cosa meva i les que faci com a treballador d´una sèrie de mitjans de comunicació o de l´administració pública són unes altres.Per tant,el que demanaria és que si algú té alguna cosa a dir-me,té un correu habilitat al meu bloc o bé que em localitzi perque ja sap on sóc,perque de covards,ximples,fills de papà,mantinguts,endollats i altres especímens com aquests ja n´estic una mica tip.Badalona és cosa dels que hi són,no dels que no hi pertanyem ni ens interessa el que hi passa i crec que ja ho tinc més que explicat.Una altra cosa és que faci comentaris sobre Badalona,que com a periodista després de 18 anys ningú m´ha de donar lliçons.

O sigui,que qui vulgui dir-me res,en comptes de muntar aquests espectacles lamentables en aquest fòrum o qualsevol altre,que s´ho faci mirar i em vingui a veure i escoltaré les seves queixes.Jo no m´amago…i els que em critiqueu si?. I un missatge a Martorellparla:sisplau,gràcies per la defensa i el carinyo,però si sabeu com és Martorell,encara no us heu adonat de com és Badalona?.

Maudili Prieto

0 comentarios